вівторок, 24 березня 2020 р.

25 березня. Основи здоров'я 7Б клас

Тема уроку: Соціальні чинники здоров’я Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини. Клініки, дружні для молоді.
Завдання:
1.Опрацювати 
§23 у підручнику  ст. 150-153

2. Виписати в зошит що означає  "Клініки дружні до молоді" та чим вони займаються,  скориставшись підручником та посиланням http://uoz.mkrada.gov.ua/index.php/pidlitkovij-klub/95-klinika-druzhnya-do-molodi
4. Дати письмову відповідь на питання  "Що   сприяє здоров'ю та безпеці в нашому  місті?"
Ії можна виконувати в  документі Word,  презентації на 2-3 слайди або в зошиті, який можливо потім сфотографувати та відправити на електронну адресу irinagrimach@ukr.net протягом тижня

 Якщо у вас немає технічної можливості пересилати матеріали, то виконуйте в зошиті та зберігайте до завершення карантину (потім перевіряться та виставиться  оцінка)



P.S. Ваші зошити з основ здоров'я у мене, тому якщо є можливість заведіть новий, якщо ні то  візьміть 2-3 двойних листка, вкладіть один в одний та підпішіть олівцем, що це основи здоров'я.  На цих листках записуйте число, тему и  виконуйте письмові роботи. Потім їх вклеїмо в зошит.  



Немає коментарів:

Дописати коментар